مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-08اجتماعي

ترنم عاشقانه زائران از قم تا کاظمین


کم نیستند دستان دخیل بسته پشت شبکه های ضریح مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) که در جستجوی صراط المستقیم، توسل به فرزند بلافصل امام جواد(ع) را راهی برای رسیدن به خود امام و سعادتمندی ابدی می دانند.

- خبرگزاری فارس از قم_محبوبه حقیقت: دست های ارادت و ادب تک تک زوار در بدو ورود بر روی سینه های مملو از عشق و سپس به سوی آسمان شبستان بلند است؛ هر کس سجاده ایمان خود را در گوشه دنجی از این بقعه مبارکه پهن کرده و سرش را لابه لای برگ های متبرک به نام اهل بیت علیهم السلام و کلام الله وحی می چرخاند و سوی چشمانش را از نورانیت خاندان کرامت و وحی می گیرد.

تا چشم کار می کند زنان و مردان، تنها و با هم رو به این آستان مقدس گذاشته و راهی زیارت هستند؛ فرقی نمی کند خود امام باشد یا فرزند بلافصل او؛ هر کدام از این ها باشند، حلقه قرب و وصل مهیاست تا تو شه بگیری و راهی وادی درست زیستن شوی.

در ایام رحلت امامزاده موسی المبرقع فرزند بلافصل امام جواد علیه السلام هستیم؛ همانکه ذکر یا جواد الائمه ادرکنی اش سال هاست با دل های مردم عجین شده و ساحت این آستان مقدس فرصتی شده برای عرض ارادت به پدر و پسری که از هم دور افتاده اند تا مردم همه جا کوبه ای برای آرامش خود بیابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترنم عاشقانه زائران از قم تا کاظمین

ترنم عاشقانه زائران از قم تا کاظمین