مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-19سياسي

فعالیت های قرآنی در مدارس بیشتر رونق بگیرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، بر تربیت و پرورش کودکان در مدارس تاکید کرد و گفت: ما باید از اول بر روی تربیت کودکان توجه داشته باشیم و در این راستا نیز فعالیت های قرآنی باید در آموزش و پرورش و مدارس رخنه کند.

- حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در آیین رونمایی از پوستر جشنواره قرآنی کودک، نوجوان و جوان، با عنوان پله های آسمان، گفت: متأسفانه در سایه موازی کاری های شدید بین نهادها و ادارات مختلف در ارتباط با قرآن و فعالیت های قرآنی شاهد برخی کاستی ها و بی توجهی ها به قرآن هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ قرآنی در جامعه به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و عنایتهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال گسترش است، تأکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قرآن تنها در قبرستانها و بر سر مزار اموات قرائت می شد و یا بر سر جهیزیه دختران گذاشته می شد اما امام خمینی(ره) با انقلابی که به پا کردند قرآن را در سطح جامعه حاکم کردند و امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری فضای معنوی قرآن کریم بین جوانان و نوجوانان حاکم شده است.

آل هاشم، با بیان اینکه هدف اصلی همه باید عمل به قرآن باشد، گفت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر تأکیدات فراوانی بر لزوم تربیت حافظان قرآنی داشته اند و فرمودند که باید 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی در مدارس بیشتر رونق بگیرد

فعالیت های قرآنی در مدارس بیشتر رونق بگیرد