مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-20سياسي

صحنه کارزار حق و باطل، ضرورت تقویت روحیه بسیجی را یادآوری می کند


امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی، فرارسیدن هفته بزرگداشت بسیج را به ملت بزرگ و بسیجی ایران، - امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی، فرارسیدن هفته بزرگداشت بسیج را به ملت بزرگ و بسیجی ایران، آحاد رزمندگان و فرماندهان خدوم و مردمی سازمان بسیج مستضعفین و پویندگان این فرهنگ منزلت‍افزا در نیروهای مسلح و سازمان ها و نهادهای کشوری تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‏ های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده ‏اند .

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) تفکر بسیج که ریشه در فرهنگ غنی و اصیل اسلام دارد از برکات و الطاف جلیّه خداوند بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ارزانی شد.

عرصه و گستره فرهنگ بسیج با پشتوانه ایمان عاشقانه، احساس مسئولیت، بصیرت و عواطف برگرفته از روحیات ملت بزرگ ایران سربلند اسلامی، همانا غلبه بر موانع و شکستن سدهای ناامیدی و در مقابل، سازندگی ها و دستاوردهای ارزشمند علمی، معنوی، اخلاقی و سیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحنه کارزار حق و باطل، ضرورت تقویت روحیه بسیجی را یادآوری می کند

صحنه کارزار حق و باطل، ضرورت تقویت روحیه بسیجی را یادآوری می کند