مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-14سياسي

وضعیت شروط ضمن عقد با تک برگی شدن سند ازدواج


معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: شروط 12 گانه و سایر شروط ضمن عقد در پرینت تک برگی سند درج نمی شود اما در سامانه «ثبت من» قابل رؤیت خواهد بود.

- معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: شروط 12 گانه و سایر شروط ضمن عقد در پرینت تک برگی سند درج نمی شود اما در سامانه ثبت من قابل رؤیت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، سید صادق سعادتیان معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر این باره اظهار کرد: در سند ازدواج الکترونیکی برای شروط ضمن عقد هیچ محدودیتی ایجاد نشده است و شروط ضمن عقدی که قبلاً در نکاحیه های سنتی ثبت می شد، همچنین شروط ضمن عقدی که زوجین خارج از نکاحیه در سند ازدواج خود تعیین می کردند، در اسناد الکترونیک نیز قابل ثبت است و محدودیتی برای ثبت آن ها وجود ندارد و فضای مناسبی نیز برای ثبت شروط در سامانه و در ستون ملاحظات پیش بینی شده و در سامانه قابل مشاهده است.

وی افزود: در سند ازدواج الکترونیک، برخی شروط که مورد تصویب شورای عالی قضایی قوه قضاییه بوده به صورت پیش فرض قید شده است که زوجین می توانند تمام شروط و یا بعضی از آن ها را بپذیرند، در این صورت بندهای پذیرفته نشده در ذیل سند الکترونیک ثبت و به زوجین تفهیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شروط ضمن عقد با تک برگی شدن سند ازدواج

وضعیت شروط ضمن عقد با تک برگی شدن سند ازدواج