مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-11حوادث

دستگیری 2326 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در گلستان


جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری 2 هزار و 326 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری بیش از 7 هزار معتاد متجاهر از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

- سرهنگ فرزاد تاجره عصر شنبه 20 آبان 1402 در گفت وگو با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی آرامش در شهر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی دو عملیات جداگانه با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق استان شدند.

وی با تاکید اینکه نیروهای خدوم انتظامی اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهد داد، افزود: با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی انجام شده در بازرسی از یک دستگاه تریلی مقدار 62 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و در عملیاتی دیگر در بازرسی از منزل مقدار 56 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با توضیح اینکه طرح آرامش در شهر با شعار شهری عاری از هر گونه معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر ، در نقاط و محل های آلوده به حضور معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با توان حداکثری و ظرفیت موجود در رده های تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور اجرا می شود، گفت: دستگیری 85 خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری 310 معتاد متجاهر از دیگر دستاوردهای طرح امنیت در شهر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2326 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در گلستان

دستگیری 2326 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در گلستان