مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-14سياسي

وحیدی: وضعیت امروز غزه تجلی باورها و نمایان گر باطن غرب است


وزیر کشور وضعیت امروز غزه را تجلی باورها و نمایان شدن باطن غرب دانست و گفت: دشمنان ما امروز از پشت نقاب دروغین توسعه و پیشرفتی که در دنیا برای خود ساخته بودند بیرون آمده و در جنایت های غزه واقعیت خود را نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد وحیدی امشب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که با محوریت معرفی خدمات دو ساله دولت مردمی در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برپا شده است، طی سخنانی اظهار کرد: موضوع این نمایشگاه به درستی، روایت پیشرفت است چراکه ما امروز درگیر جنگ روایت ها هستیم.

  وی اضافه کرد: روایت هایی که در اتاق فکر کشورهای غربی و استکبار طراحی و ساخته می شود برای این است که آنچه مدنظرشان است به مردم دیگر کشور ها القا کنند.

وزیر کشور گفت: امروز بردگی از نوع قدیمی خود جدا شده و به فرانوین رسیده است که در این نوع بردگی ذهن ها به اسارت گرفته و طوری آماده می شود که هرچه مدنظر است به وی القا شود.

  وی عنوان کرد: دشمنان ما امروز از پشت نقاب دروغین توسعه و پیشرفتی که در دنیا برای خود ساخته بودند بیرون آمده و در جنایت های غزه واقعیت خود را نشان دادند.

  وحیدی وضعیت امروز غزه را تجلی باورها و نمایان شدن باطن غرب دانست و گفت: هرکسی می خواهد غرب را به خوبی بشناسد باید وضعیت امروز غزه را مشاهده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: وضعیت امروز غزه تجلی باورها و نمایان گر باطن غرب است

وحیدی: وضعیت امروز غزه تجلی باورها و نمایان گر باطن غرب است