مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-05سياسي

نماینده تهران: تخلفات احتمالی رسانه ها باید در دادگاه مطبوعات رسیدگی شود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه تخلفات احتمالی رسانه ها باید در دادگاه مطبوعات رسیدگی شود، گفت: باید از ارسال پرونده های رسانه ها به غیر دادگاه مطبوعات جلوگیری شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، اخیراً در رسانه ها اعلام شد که پرونده برخی رسانه ها و سایت های دارای مجوز قانونی بجای بررسی در دادگاه مطبوعات، در دادگاه کیفری بررسی و حتی حکم صادر می شود.

در همین راستا سید علی یزدی خواه نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار توانا، گفت: تاکید ما این است که موضوعات مربوط به تخلفات احتمالی رسانه ها در حوزه فضای مجازی و امثال آن در دادگاه مطبوعات با حضور هیأت منصفه رسیدگی شود.

وی گفت: حتی المقدور از ارسال اینگونه پرونده ها به مراجع قضایی جلوگیری شود مگر در مواقعی که جرم انگاری سنگینی باشد که لازم است حتماً مراجع قضایی به آن رسیدگی کند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه وقتی یک دادسرا برای بررسی جرائم مطبوعات است چرا پرونده برخی رسانه ها به دادگاههای دیگر می رود؟، خاطر نشان کرد: قوه قضاییه برای موضوعات تخصصی، دادگاه تخصصی در نظر بگیرد و پرونده مطبوعات نباید به دادگا های دیگر ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تهران: تخلفات احتمالی رسانه ها باید در دادگاه مطبوعات رسیدگی شود

نماینده تهران: تخلفات احتمالی رسانه ها باید در دادگاه مطبوعات رسیدگی شود