مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:252023-10-28ورزشي

سرمربی تیم ملی والیبال دوشنبه انتخاب می شود؟


سومین نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال روز دوشنبه هشتم آبان برای بررسی گزینه های هدایت تیم ملی مردان ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم ملی مردان ایران در سال 1402 روز چهارشنبه 26 مهرماه برگزار شد.

در این نشست علل ناکامی در رقابت های انتخابی المپیک بررسی شد و همچنین تعیین راهکارهایی برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده، بهبود برند اجتماعی والیبال و تعیین استراتژی برای انتخابی مناسب ترین کادر فنی برای تیم ملی والیبال کشورمان با توجه به شرایط پیشرو و راه سخت صعود به المپیک 2024 پیشنهاد داده شد که جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی والیبال ایران از جمله این راهکارها بود.

همچنین در ادامه نشست روز 26 مهرماه درخصوص معیارهایی مشخص برای انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم همچون قدرت انتخاب و تصمیم گیری و مدیریت حرفه ای همراه با برنامه ای حرفه ای متناسب با پتاسنیل بالای والیبال ایران که موجب ابراز تمایل مربیان بزرگ دنیا برای در اختیار گرفتن هدایت تیم ملی والیبال کشورمان شده است، بحث و بررسی شد و کمیته فنی خواهان نهایی شدن سرمربی تیم ملی ایران در زمان طلایی اکتبر و نوامبر که اکثر مربیان بزرگ دنیا در حال مذاکره و انعقاد قرارداد هستند، شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی والیبال دوشنبه انتخاب می شود؟

سرمربی تیم ملی والیبال دوشنبه انتخاب می شود؟