مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-02سياسي

بالندگی نظام از توانایی زنان است


دنیای غرب متوجه شده که بالندگی نظام از بالندگی و توانایی و عزت زنان است و لذا به دنبال فروپاشی خانواده و متزلزل کردن جایگاه زن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، عاطفه خادمی، پیش از ظهر امروز در همایش زن، زندگی آگاهی با اشاره به جایگاه زنان در نظام جمهوری اسلامی و نقش آنها در پیشبرد اهداف نظام، اظهار داشت: زنان نیمی از جمعیت کشور ما را تشکیل می دهند و در همه ی صحنه ها نقش آفرین و پیشگام هستند.

مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به نقش و جایگاه زنان در جامعه در عمل، غرب و نظام سرمایه داری به دنبال ایجاد نفاق و تزلزل در جامعه زنان است.

خادمی عنوان کرد: عزت زن در گرو پیروی از نصایح و راهبردهای رهبری فرزانه انقلاب است و باید با آگاهی بخشی و روشنگری زنان جامعه را به این عقاید و باورها رساند.

وی با تبیین نقش و جایگاه زن در اجتماع کنونی از همه ی فعلان فرهنگی در این حوزه خواست با تلاش و جدیت در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت نیز در این همایش عنوان کرد: موضوع این همایش موضوع مهمی است، اگر فقط در همین جمله از دامن زن مرد به معراج می رود دقت شود، دنیایی حرف و معنویت و بزرگی و عظمت زن را در آن می شود پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالندگی نظام از توانایی زنان است

بالندگی نظام از توانایی زنان است