مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 05:202023-11-09اقتصادي

بررسی وضعیت روانی ـ اجتماعی و اقتصادی مددجویان بهزیستی


مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سرپرست خانوار سازمان بهزیستی از اجرای پرسشنامه «وضعیت توانمندی خدمت گیرندگان» در سراسر کشور خبر داد و گفت: - مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سرپرست خانوار سازمان بهزیستی از اجرای پرسشنامه وضعیت توانمندی خدمت گیرندگان در سراسر کشور خبر داد و گفت: از نتایج این پرسشنامه در تنظیم برنامه ها و ارائه خدمات استفاده خواهد شد.

نرجس خاتون اسعدی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: دفتر امور خانواده و بانوان سازمان بهزیستی از سال ها قبل به منظور تدوین مقیاس میزان شده جهت بررسی وضعیت توانمندی خدمت گیرندگان مطالعات عمیقی انجام داد تا در سطح خرد و کلان به بهبود فرایند ارائه خدمات توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار بپردازد.

این مقیاس از پشتوانه پژوهش های علمی و استانداردهای بین المللی برخوردار است.

وی افزود: اولین گزارش اجرای مقیاس ارزیابی سطوح توانمندی سرپرست خانوار در سال 1393 به چاپ رسید و دومین گزارش نیز مرتبط با سال 1396 است.

پس از آن بررسی نتایج حاصله، مقیاس مذکور با همکاری اساتید دانشگاه مورد بازنگری قرار گرفت اما در نسخه به روزرسانی شده، پرسشنامه وضعیت توانمندی خدمت گیرندگان در دستور کار قرار گرفته که ضمن لحاظ وضعیت سرپرست خانوار به بررسی وضعیت سایر افراد خانوار در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت روانی ـ اجتماعی و اقتصادی مددجویان بهزیستی

بررسی وضعیت روانی ـ اجتماعی و اقتصادی مددجویان بهزیستی