مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:352023-10-23سياسي

62 درصد داوطلبان حائز شرایط ثبت نام خود را نهایی نکردند/ 8 درصد زن هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و رییس ستاد انتخابات این استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: - رییس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به گذشت 5 روز از فرصت یک هفته ای منظور شده برای نهایی کردن ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون فقط 232 نفر، معادل 38 درصد داوطلبان حائز شرایط نام نویسی خود را کامل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و رییس ستاد انتخابات این استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پیش ثبت نام انتخابات در گلستان 959 نفر نام نویسی کرده بودند که برای 609 نفر از آنان کد رهگیری ارسال و فرصت ثبت نام نهایی برای این افراد فراهم است.

وی ادامه داد: تا ساعت 18 دوشنبه اول آبان، تعداد 232 نفر، ثبت نام خود را نهایی  و بطور رسمی داوطلب شدند که از این تعداد 210 نفر مرد و 22 نفر زن هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد 7 نفر با مدرک کارشناسی، 181 نفر کارشناسی ارشد، 38 نفر دکتری و 6 نفر هم حوزوی هستند.

مهاجر گفت: همچنین به ترتیب در حوزه های گرگان و آق قلا 76 نفر، کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان 39 نفر، مینودشت، کلاله، گالیکش، مراوه تپه 38 نفر، گنبد کاووس 32 نفر، رامیان و آزادشهر 25 نفر و علی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 درصد داوطلبان حائز شرایط ثبت نام خود را نهایی نکردند/ 8 درصد زن هستند

62 درصد داوطلبان حائز شرایط ثبت نام خود را نهایی نکردند/ 8 درصد زن هستند