مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-21سياسي

اجرای 60 برنامه فرهنگی و هنری در هفته بسیج در بردسکن


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بردسکن با اشاره به برگزاری شب شعر طوفان الاقصی بصورت حماسی با حضور شعرای بردسکن گفت: در طول هفته بسیج بیش از 60 برنامه دراین شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، علیرضا جنیدی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان برنامه های هفته بسیج دراین شهرستان اظهار کرد:  بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در طول هفته بسیج بیش از 60 برنامه دراین شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه بردسکن با تقدیر از حضور با مصمای مردم غیور این شهرستان در تجمع محکوم کردن رژیم کودک کش  اسراییل از بازتاب خبری این مراسم در رسانه ها وخبرگزاری ها  تقدیر کرد وافزود:  در آینده نه چندان دوری اسراییل از صفحه روز گار محو  خواهد شد واین رژیم صهیونیستی رو به پایان وزوال است.

جنیدی در راستای ماموریت سپاه در زدودن محرومیت از چهره روستاهای شهرستان اظهار داشت: سپاه با ماموریت بسیج سازندگی تا کنون توانسته خدمات زیادی را  در روستاهای محروم شهرستان از جمله در ساختن خانه برای محرومان ومرمت  منازل مسکونی آنان داشته باشد .

وی توزیع بیش از 850 سری جهیزیه در سه سال گذشته را در شهرستان بردسکن مورد توجه قرارداد وگفت: در هفته بسیج امسال که با شعار بسیج امید ملت ایران نام گرفته است ، تعداد 35 سری جهیزیه در شهرستان بین نوعروسان توزیع خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 60 برنامه فرهنگی و هنری در هفته بسیج در بردسکن

اجرای 60 برنامه فرهنگی و هنری در هفته بسیج در بردسکن