مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-09بين الملل

آحارونوت: عملیات فلسطینی ها آینده تاریکی برای گردشگری اسراییل رقم زد


روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت تاکید کرد، عملیات هفتم اکتبر فلسطینی ها با خسارت سنگینی که به بخش گردشگری و هوانوردی اسراییل وارد کرد، آینده تاریکی را برای آن رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، یک ماه پس از عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین به رهبری کتائب عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه سرزمین های اشغالی و به دنبال آن تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بررسی داده ها و وضعیت آژانس های مسافرتی، راهنمایان تور، صاحبان خطوط هوایی و کارکنان فرودگاه های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که  اقتصاد این رژیم خسارات هنگفتی متحمل شده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی با عنوان کاهش تجارت در بخش گردشگری و هوانوردی اسراییل آورده است: این روزها  کارمندان فرودگاه های اسراییل از تعطیلی مشاغل خود و بیکار شدن هراس دارند  و از کابینه نتانیاهو به خاطر کمک نکردن به آنها انتقاد می کنند.

کاهش 80 درصدی پروازهای بن گوریون این روزنامه افزود: تعداد پروازها به و از فرودگاه بن گوریون کاهش شدیدی را  به میزان 80 درصد در مقایسه با سال گذشته تجربه کرده، در حالی که بسیاری از خطوط هوایی بین المللی هم پروازهای خود را تا اطلاع ثانوی لغو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آحارونوت: عملیات فلسطینی ها آینده تاریکی برای گردشگری اسراییل رقم زد

آحارونوت: عملیات فلسطینی ها آینده تاریکی برای گردشگری اسراییل رقم زد