مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-20اقتصادي

درجه شهرداری جاجرم ارتقا یافت


با توجه به کسب امتیازات و مدارج لازم توسط مجموعه شهرداری جاجرم با پیگیری صورت گرفته ارتقا درجه شهرداری جاجرم از 6 به 7 با گذشت 12 سال از آخرین ارتقا  توسط وزیر کشور ابلاغ شد.

- محمد ایزدی، شهردار جاجرم در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: با پیگیری صورت گرفته ارتقا درجه شهرداری جاجرم از 6 به 7 با گذشت 12 سال از آخرین ارتقا  توسط وزیر کشور ابلاغ شد که این افزایش درجه بر اساس شیوه نامه مربوطه هر 4 سال یکبار در صورت کسب امتیازات لازم صورت می پذیرد.

وی گفت: مهم ترین مولفه موثر در ارتقا درجه شهرداری جاجرم تحقق درآمد ها به ویژه درآمد های غیر دولتی و رشد بودجه ای که به لطف مشارکت شهروندان و حمایت مجموعه شورای شهر و تلاش شبانه روزی همکارانی که باحداکثر توان ممکن یاری گر حقیر و خانواده مدیریت شهری بوده اند.

شهردار جاجرم افزود: بودجه شهرداری در سال جاری به نسبت سال گذشته رشد 100 درصدی داشته که نهایتا با تکیه بر این دستاورد درجه جدید شهرداری محقق و نوید دهنده روزها روشن تر برای جاجرم خواهد بود.

وی تصریح کرد: از جمله مهمترین اثرات این اتفاق می توان به میزان جذب اعتبارات دولتی توزیعی، توسعه ساختار نیروی انسانی و تجهیزاتی، امکان تاسیس سازمان های تابعه، رشد منابع بودجه ای و در نهایت ارتقای کیفیت خدمات شهری اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درجه شهرداری جاجرم ارتقا یافت

درجه شهرداری جاجرم ارتقا یافت