مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-14دانش

ساخت نخستین گلخانه هیدروپونیک هوشمندساز شیشه ای مرتفع در دامغان


رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از ساخت اولین گلخانه ترویجی هیدروپونیک هوشمندساز شیشه ای با ارتفاع بلند در شهرستان دامغان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از ساخت اولین گلخانه ترویجی هیدروپونیک هوشمندساز شیشه ای با ارتفاع بلند در شهرستان دامغان خبر داد.

محسن نظری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی با دانشجویان و استادان دانشگاه های شهرستان دامغان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در کشور 52 پارک علم و فن آور وجود دارد که پارک علم و فناوری استان سمنان جزو پنج پارک سطح یک کشور است.

او با بیان اینکه 400 شرکت خصوصی فن آور و دانش بنیان تحت پوشش پارک علم و فن آور استان سمنان است، ادامه داد: در پارک علم و فناوری استان سمنان 110 شرکت مجوز دانش بنیان و خلاق دارند.

نظری با اشاره به خدمات ارائه شده به واحدهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان بیان کرد: اعتبارهای تبصره ای با بهره کم در اختیار این شرکت ها قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در تأمین منابع تسهیلاتی نداریم، تصریح کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به پارک های علم و فناوری و واحدهای دانش بنیان دارد.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان ادامه داد: شرکت های دانش بنیان تحت پوشش پارک علم و فناوری استان سمنان با اعتبار هشت هزار و 700 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نخستین گلخانه هیدروپونیک هوشمندساز شیشه ای مرتفع در دامغان

ساخت نخستین گلخانه هیدروپونیک هوشمندساز شیشه ای مرتفع در دامغان