مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-04پزشكي

30 درصد بیماران بستری با علائم تنفسی در قزوین آنفلوآنزا دارند


کارشناس بیماری آنفلوآنزای مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: 30 درصد از افرادی که با علائم تنفسی به مراکز درمانی قزوین مراجعه کرده و هم اکنون بستری هستند به بیماری آنفلوانزا مبتلا شده اند.

- علی قندیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این موضوع که با سردتر شدن هوا تعداد افراد مبتلا به آنفلوانزا در استان قزوین رو به افزایش است، اظهار کرد: با سردتر شدن هوا و کاهش دما به خصوص در نیمه دوم آبان ماه و با افزایش مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستان ها با علائم تنفسی انتظار داریم که در این روزها با تعداد بیشتری از بیماران مبتلابه آنفلوآنزا روبه رو شویم.

کارشناس بیمار آنفلوآنزا در مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در حال حاضر 30 درصد افرادی که با علائم تنفسی در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری هستند به بیماری آنفلوانزا مبتلا شده اند؛ هرچند تعداد بیماران دارای آنفلوانزا رو به فزونی است اما این مورد در بیماران سرپایی که به روش دیده وری سنجش می شوند مشهود نیست.

وی به بیماری کرونا در قزوین نیز اشاره کرد و گفت: تعداد ابتلا به کرونا در استان قزوین کاملاً کنترل شده است و تنها 2 تا 3 درصد از بیماران بستری ما تشخیص کرونا دارند و در این موضوع نگرانی خاصی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد بیماران بستری با علائم تنفسی در قزوین آنفلوآنزا دارند

30 درصد بیماران بستری با علائم تنفسی در قزوین آنفلوآنزا دارند