مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-02حوادث

دستگیری باند آدم ربا در البرز / کشف 50 کیلو شیشه در فردیس


ماموران پس از شناسایی مخفیگاه گروگانگیران با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد و سه نفر گروگانگیر دستگیر کنند.

- ماموران پس از شناسایی مخفیگاه گروگانگیران با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد و سه نفر گروگانگیر دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: سه نفر گروگانگیربا تلاش ماموران انتظامی در شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سرهنگ محمد نادر بیگی روز پنجشنبه اظهار کرد : در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان کرجی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه عموی وی توسط افراد ناشناس ربوده شده است و آدم ربایان درخواست سه میلیاردو 500 میلیون پول نقد را دارند بلافاصله موضوع با حساسیت ویژه ای توسط ماموران کلانتری 26 ماهدشت دنبال شد.

وی گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی سرنخ هایی از آدم ربایی به دست آمد و ماموران انتظامی ، متهمان را در یکی از محلات شهرستان کرج شناسایی کردند.

نادربیگی بیان کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه گروگانگیران با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد و سه نفر گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند آدم ربا در البرز / کشف 50 کیلو شیشه در فردیس

دستگیری باند آدم ربا در البرز / کشف 50 کیلو شیشه در فردیس