مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-01دانش

سرانه جنگل در ایران یک سوم سرانه جهانی است


رییس شورای عالی جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: سرانه جنگل در ایران یک سوم سرانه جهانی است و با کمبود عرصه های جنگلی در کشور مواجه هستیم.

- رییس شورای عالی جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور: سرانه جنگل در ایران یک سوم سرانه جهانی است ایسنا/اردبیل رییس شورای عالی جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: سرانه جنگل در ایران یک سوم سرانه جهانی است و با کمبود عرصه های جنگلی در کشور مواجه هستیم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل رسول اشرفی پور در نشست تخصصی چالش های مدیریت جنگل های کشور در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مدیریت جنگل ها باید بر اساس اصول جنگل شناسی و علم جنگل داری باشد، گفت: در حال حاضر اصلی ترین چالش پیش روی جنگل های کشور قوانین هستند که نمی توانند در عرصه عمل خود را به نحو شایسته نشان داده و تضمینی برای حفاظت از جنگل های کشور باشند.

وی افزود: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در ارتباط با استفاده از تکنیک های عکس برداری هوایی و ارزیابی کیفی جنگل های شمال کوتاهی نداشته و در مقاطع مختلف این موارد را انجام داده است.

رییس شورای عالی جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه نیازمند تجمیع قوانین متعدد در حوزه منابع طبیعی کشور هستیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه جنگل در ایران یک سوم سرانه جهانی است

سرانه جنگل در ایران یک سوم سرانه جهانی است