مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-04سياسي

13 آبان روز انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی است


13 آبان روز انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: 13 آبان روز انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ایسنا ، علیرضا فخاری به مناسبت 13 آبان ماه پیامی صادر کرد ، متن پیام به این شرح است: 13 آبان امسال بی شک به عنوان متفاوت ترین روز در تاریخ ثبت خواهد شد ؛ چرا که نه تنها روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است، بلکه فرصتی مناسب برای ابراز انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت و همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین است.

کشتار کودکان و زنان بی دفاع به عنوان یکی از فاجعه بارترین جنایات جنگی و نسل کشی تاریخی در همه جای جهان آشکار و هویدا است.

این جنایت با ثبت در تاریخ از مظلومیت کودکان، زنان و مردم بی دفاع غزه به جهان مخابره شده اگرچه همچنان مجامع بین المللی سکوت اختیار کرده اند، اما سند این جنایات وحشیانه و غیر انسانی به عنوان برگی ننگین در تاریخ، از این رژیم سفاک، ماندگار شد.

امروز جهان اسلام، فلسطین و کشتار بی دفاع مردمش را اولین مسئله خود می داند و بر همه ما واجب است که در مقابل این جنایات غیرانسانی بایستیم و با حضور و اعلام اعتراض در راهپیمایی 13 آبان، جنایات این رژیم کودک کش و جعلی اسراییل را به جهانیان و به خصوص مجامع بین المللی که چشم به روی چنین فجایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان روز انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی است

13 آبان روز انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی است