مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-12سياسي

برگزاری «المپیک فناوری» در 5 حوزه فناوری های نوظهور از سال آینده


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از برگزاری رویدادهای رقابتی بین المللی در حوزه فناوری های نوظهور و پیشرفته با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان ایران و 100 کشور دنیا خبر داد.

- برگزاری المپیک فناوری در 5 حوزه فناوری های نوظهور از سال آینده معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از برگزاری رویدادهای رقابتی بین المللی در حوزه فناوری های نوظهور و پیشرفته با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان ایران و 100 کشور دنیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختتامیه جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA) و رقابت های سایبری فتح پرچم با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، سرتیپ دوم وحید مجید؛ رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا و جمعی از شرکت کنندگان و برگزیدگان این دو رویداد برگزار شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در این مراسم، از برگزاری رویداد فناورانه و رقابتی بین المللی در حوزه های گوناگون فناوری های پیشرفته و نوظهور در سال آینده خبر داد و افزود: برای سال آینده یک سری مسابقات بین المللی و ملی برنامه ریزی شده است که فعالیت دبیرخانه این رویدادها از دهه فجر امسال شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «المپیک فناوری» در 5 حوزه فناوری های نوظهور از سال آینده

برگزاری «المپیک فناوری» در 5 حوزه فناوری های نوظهور از سال آینده