مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 20:552023-10-25بين الملل

هراس از شهرزیرزمینی مقاومت فلسطین


شبکه پیچیده و تودرتوی تونل های حماس زیر نوار غزه به کابوس ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، بیش از 2 هفته از ضرب الاجل 24 ساعته ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه شمال نوار غزه جهت انجام نبرد زمینی در این متراکم ترین جای دنیا می گذرد.

این ضرب الاجل یک روز پس از عملیات حماس با عنوان عملیات طوفان الاقصی اعلام شد و پس از آن ارتش رژیم صهیونیستی به استقرار پیاده نظام تا 100 هزار نفر در پشت مرز های غزه اقدام کرد.

آرایش نظامی نیرو های صهیونیستی پشت مرز های غزه به همراه برخی ادعا های مقامات سیاسی و نظامی همگی از احتمال قریب الوقوع یک عملیات زمینی در داخل باریکه غزه حکایت داشت، اما این عملیات هنوز آغاز نشده و برخی منابع هم از تردید رژیم صهیونیستی برای ورود زمینی به غزه خبر داده اند.

تأخیر و تردیدی که طی بیش از 2 هفته گذشته در میان ارتش رژیم صهیونیستی برای ورود به غزه ایجاد شده، دلایل متعددی دارد و در این میان یکی از مهم ترین دلایل تردید ارتش رژیم صهیونیستی برای ورود زمینی به غزه، وجود تونل های زیرزمینی گروه مقاومت حماس در این منطقه است.

درواقع تونل های زیرزمینی فلسطینی ها در نوار غزه به یک کابوس وحشتناک برای صهیونیست ها تبدیل شده و به دلایل متعدد، ازداشتن دست برتر مقاومت فلسطین در نبرد زمینی به اشغالگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس از شهرزیرزمینی مقاومت فلسطین

هراس از شهرزیرزمینی مقاومت فلسطین