مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-24ورزشي

ورزش اصفهان به حمایت خیًران نیاز دارد


از 283 پروژه ورزشی که در آغاز وجود داشت، 120 پروژه تکمیل شده و در حال حاضر 163 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال و ورزش اصفهان در نشست خبری مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان اظهار داشت: این مجمع سال 1391 کار خود را شروع کرده است و کار اصلی آن تکمیل پروژه های نیمه تمام اداره ورزش و جوانان استان است، تاکنون نیز اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: برای جوانان سلامتی نیز یک امر مهم است و توجه به ورزشکاران و ورزشگاه ها مهم است، مردم و خیرین باید با این خیریه آشنا شوند، آقای لوافان آکادمی بسکتبال را درست کرده است، آقای تجدد خامه کشتی را ساختند و اکلیلی نیز پرچم دار تمام خیریه ها است.

کربکندی تصریح کرد: برای نخستین بار در ایران جشنواره ای برای روز 9 آبان از ساعت 9:30 صبح با حضور مسئولین استانی در اتاق بازرگانی در نظر گرفته شده است تا خیرین در آن شرکت کنند؛ در این جشنواره فعالیت های انجام شده گزارش داده خواهد شد و پروژه هایی معرفی می شود تا به کمک خیران تکمیل یا آغاز شود.

مدیرعامل مجمع خیران ورزش یار با بیان این که از نظر مسائل مالیاتی تدابیری اندیشیده شده است تا مسیر هایی برای محاسبه بخشی از هزینه های خیران به عنوان مالیات در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ای که وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش اصفهان به حمایت خیًران نیاز دارد

ورزش اصفهان به حمایت خیًران نیاز دارد