مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 03:002023-11-14اقتصادي

تاسیسات گازی ساختمان ها مقاوم سازی می شوند


مقاوم سازی زیرساخت ها به منظور تأمین پایدار گاز از اولویت های شرکت گاز استان لرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، کرم گودرزی، شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه مقام سازی که با حضور مسئول کارگروه مقام سازی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، اظهار کرد: مقاوم سازی زیرساخت ها به منظور تأمین پایدار گاز از اولویت های شرکت گاز استان لرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا انجام مقاوم سازی ساختمان های ازنا، نورآباد، انبار کالا و همچنین تشکیل کارگروه مقاوم سازی شرکت گاز استان از اقدامات مهم این حوزه است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان به اهمیت نقش گاز در زندگی مردم اشاره و بر لزوم مقاوم سازی تاسیسات و با لحاظ حوادث طبیعی همچون سیل ، زلزله ، فرونشست زمین ، رانش و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه برای مقابله با هرکدام از این حوادث تاکید کرد.

گودرزی بیان داشت: برنامه ریزی و اقدام لازم از نیازهای روز صنعت عظیم گاز است و باید با درس گرفتن از حوادث کشورمان و همینطور درس آموخته ها و تجارب سایر کشورها سناریوها و راهکارهای پیشگیری و مقابله با بحران های احتمالی را تعریف و اقدامات عملی انجام شود.

حمید میرزایی، مسوول کارگروه مقاوم سازی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد: یکی از اولویت های شرکت ملی گاز ایران مقاوم سازی تاسیسات و ساختمان ها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیسات گازی ساختمان ها مقاوم سازی می شوند

تاسیسات گازی ساختمان ها مقاوم سازی می شوند