مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-18اقتصادي

پرداخت488 میلیارد ریال از مطالبات سویاکاران مازندران


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران، از پرداخت بخشی از بهای سویای خریداری شده از کشاورزان مازندرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: سیاست های حمایتی دولت از کشت دانه های روغنی به منظور تامین نیاز داخلی، مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته و پس از اجرای طرح خرید تضمینی کلزا در سال زراعی جاری ، این بار 2هزار و 88تن سویا به ارزش 641میلیارد ریال تا امروز از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اعلام اینکه 9مرکز خرید تضمینی سویا در استان راه اندازی شده است، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های حمایتی دولت از کشاورزان و برنامه های ابلاغی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران هم اکنون با فعالیت 9 مرکز در شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری و جویبار در حال اجرای عملیات خرید تضمینی دانه روغنی سویا است.

وفایی نژاد یادآور شد: عوامل تشخیص و ذیحساب اداره کل غله ، نماینده بانک کشاورزی و نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی در این مراکز حضور دارند.

وی با اشاره به گذشت یک ماه از تحویل اولین محموله سویا به مراکز خرید استان مازندران اعلام کرد: تاکنون مبلغ 488 میلیارد ریال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت488 میلیارد ریال از مطالبات سویاکاران مازندران

پرداخت488 میلیارد ریال از مطالبات سویاکاران مازندران