مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 00:252023-10-27اقتصادي

تونل نور پل رسالت بندرعباس افتتاح و کلنگ احداث پارک در ناحیه یک زمین زده شد


در مراسمی با حضور شهردار بندرعباس، تونل نور پل رسالت افتتاح و کلنگ پروژه احداث پارک در ناحیه یک بندرعباس به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس شامگاه جمعه در آیین کلنگ زنی پروژه پارک و فضای سبز در منطقه یک بندرعباس گفت: احداث این پارک که قرارداد آن شش ماهه است در زمینی به مساحت  5668 متر مربع با اعتبار 100میلیارد ریال دارای امکانات  آبشار، پیست دوچرخه سواری و تاب آرامش، فضای استراحت مردم  و فضای بازی مدرن برای بچه ها است.

در مجاورت این پارک 3600 متر فضای سرمایه گذاری است که با موقعیت ایده آل این زمین و نزدیکی آن با بلوار گاز، میدان دانشگاه و ساکنان این منطقه میتواند موجب رفاه و راحتی مردم را فراهم کند.

  در ادامه افتتاح پروژه های عمرانی شهر بندرعباس، افتتاح بزرگترین تونل نور بر روی پل رسالت بود که بزرگترین نورپردازی شهری در ایران بعد از پارک نهج البلاغه تهران اطلاق می شود.

 نورپردازی پل رسالت با ابعاد  13در طول 467متر در ارتفاع 6متر 115 ردیف در یکطرف ریسه که جمعا230 پایه که فاصله هر پایه 4متر است و  1750متر سیم بکسل و کابل ریسه نور را به خود اختصاص داده است.

  مهدی نوبانی در آیین افتتاح پروژه این زیباسازی شهر بندرعباس تصریح کرد:  نورپردازی یکی از مهمترین مولفه های زیبایی بصری و شب نمایی در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل نور پل رسالت بندرعباس افتتاح و کلنگ احداث پارک در ناحیه یک زمین زده شد

تونل نور پل رسالت بندرعباس افتتاح و کلنگ احداث پارک در ناحیه یک زمین زده شد