مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-14بين الملل

رییس پنتاگون: اعضای سازمان ملل نگران کمک چین و روسیه به کره شمالی هستند


وزیر دفاع آمریکا امروز (سه شنبه) مدعی شد، کشورهای عضو ستاد فرماندهی سازمان ملل که ناظر بر آتش بس مربوط به جنگ چند دهه پیش کره است، نگران کمک چین و روسیه به کره شمالی برای فرار از تحریم های سازمان ملل و گسترش توانمندی های نظامی اش هستند.

- وزیر دفاع آمریکا امروز (سه شنبه) مدعی شد، کشورهای عضو ستاد فرماندهی سازمان ملل که ناظر بر آتش بس مربوط به جنگ چند دهه پیش کره است، نگران کمک چین و روسیه به کره شمالی برای فرار از تحریم های سازمان ملل و گسترش توانمندی های نظامی اش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در نشست وزرای دفاع و نمایندگان 17 کشور تشکیل دهنده فرماندهی سازمان ملل که بر آتش بس جنگ دهه 1950 کره نظارت می کند، ادعا کرد: ما عمیقا نگرانیم که روسیه و جمهوری خلق چین مشغول کمک به جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی) برای توسعه توانمندی هایش و دور زدن تحریم های شورای امنیت سازمان ملل باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، او در این اجلاس که در کره جنوبی برگزار شد، گفت: ما همچنین به خاطر روند اخیر افزایش همکاری نظامی میان روسیه و جمهوری دموکراتیک خلق کره ناراحت هستیم.

واشنگتن، کره شمالی را به انتقال تجهیزات نظامی به روسیه برای استفاده در جنگ با اوکراین و همچنین مسکو را به ارائه پشتیبانی فنی نظامی به کره شمالی متهم کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پنتاگون: اعضای سازمان ملل نگران کمک چین و روسیه به کره شمالی هستند

رییس پنتاگون: اعضای سازمان ملل نگران کمک چین و روسیه به کره شمالی هستند