مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-15اجتماعي

تربت حیدریه کلاس بدون معلم ندارد


مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: با اضافه شدن نیروهای جدید و استفاده از دیگر ظرفیت ها در حال حاضر کلاس بدون معلم نداریم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: با اضافه شدن نیروهای جدید و استفاده از دیگر ظرفیت ها در حال حاضر کلاس بدون معلم نداریم.

حجت صالحی، 24 آبانماه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: با اضافه شدن 205 نیروی جدید از اوایل آبان ماه و استفاده از دیگر ظرفیت ها خوشبختانه کلاس بدون معلم نداریم.

وی اظهار کرد: تا قبل از آغاز شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با کمبود شدید معلم مواجه بودیم به نحوی که با اجرای طرح رتبه بندی، بیشترین میزان بازنشستگی را در 10 سال گذشته شاهد بودیم، البته این موضوع در 10 سال آینده نیز اتفاق خواهد افتاد.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه ادامه داد: در هفته های نخست بازگشایی مدارس با استفاده از ظرفیت های همکاران بازنشسته و دانشجو معلمان، توانستیم کلاس های بدون معلم را پوشش دهیم و اکنون در دو مرحله با اجرای ماده 28 این کمبود جبران و نیروهای جدیدی که وارد آموزش پرورش شدند در حال طی فرایندهای کاری هستند.

وی اظهار کرد: هرچند 300 معلم در مقطع ابتدایی کمبود داشته ایم، اما 150 نیروی جدید در کنار استفاده از سایر ظرفیت ها این کمبود را جبران کردند، همچنین در دو مقطع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربت حیدریه کلاس بدون معلم ندارد

تربت حیدریه کلاس بدون معلم ندارد