مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-01سياسي

بروزرسانی مطرح کردن نیازهای ایثارگران


مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:نیازهای ایثارگران با توجه به شرایط روز مطرح شده و امیدواریم که مجلس محترم در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه با حساسیت بیشتری نسبت به تدوین احکام حوزه ایثارگران همت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی رضایی در نشست شهرستانی بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در خصوص احکام حوزه ایثارگری با بیان اینکه ایثارگران به واسطه اینکه در دوران دفاع مقدس و حوادث پس از آن در دفاع از کشور و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی یک گام جلوتر از سایرین بودند، تویح داد: در ماده 92 منشور حقوق شهروندی به صراحت بیان شده که حق جامعه ایثارگران و خانواده های معظم آنان است که به طور خاص از تمهیدات ضروری برای توانمندسازی فردی و جمعی برای حضور و مشارکت مؤثر در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برخوردار شوند که این امر باید در لایحه برنامه هفتم توسعه با دقت دیده شود.

وی مفهوم ایثار را به معنی ترجیح دیگران بر خود برشمرد و گفت: دولت ها باید به کسانی که با ایثار خود حماسه ساختند حقوقی را به صورت ویژه و خاص در نظر بگیرند.

این بیانگر تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده آن ها است که این قدردانی سبب ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شده و نوعی امر به معروف است و این اولویت قراردادن ایثارگران سبب ترویج فریضه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروزرسانی مطرح کردن نیازهای ایثارگران

بروزرسانی مطرح کردن نیازهای ایثارگران