مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-13اقتصادي

قیمت گوشت در همدان بیشتر از سایر استانهاست


رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان همدان گفت: با توجه به بررسی وضعیت قیمت گوشت قرمز در استان های همجوار و مقایسه آن با همدان مشخص شد قیمت گوشت در همدان به شکل معناداری بالاتر از سایر استان ها عرضه می شود و به فروش می رسد.

- ایسنا/همدان رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان همدان گفت: با توجه به بررسی وضعیت قیمت گوشت قرمز در استان های همجوار و مقایسه آن با همدان مشخص شد قیمت گوشت در همدان به شکل معناداری بالاتر از سایر استان ها عرضه می شود و به فروش می رسد.

آرش طاووسی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: گزارش موضوع طی دو هفته گذشته در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ارائه شد و استاندار دستور برنامه ریزی برای عرضه گوشت با قیمت مناسب را به مسئولان سازمان جهادکشاورزی استان و اتحادیه قصابان صادر کرد.

وی افزود: با عنایت به دستور استاندار و پیگیری دستگاه های متولی، در مدت کوتاهی گوشت گرم گوساله با قیمت تنظیم بازار وارد بازار همدان شد.

طاووسی بیان کرد: استمرار ورود گوشت گرم و عرضه آن بنابر تأکید کارگروه تنظیم بازار منجر به تأثیر مثبت بر کاهش قیمت گوشت گرم همدان شده و قیمت ها در سراشیبی کاهش قرار گرفته اند.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان همدان مطرح کرد: واردات گوشت گرم قرمز از منابع داخلی تا زمان متعادل شدن قیمت ها در همدان ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت در همدان بیشتر از سایر استانهاست

قیمت گوشت در همدان بیشتر از سایر استانهاست