مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-16اجتماعي

هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی مازندران


هواشناسی مازندران با اعلام شرایط جوی سطح نارنجی، سیلاب و ریزش سنگ در ارتفاعات را برای عصر جمعه تا صبح شنبه در استان پیش بینی کرد.

- ایسنا/مازندران هواشناسی مازندران با اعلام شرایط جوی سطح نارنجی، سیلاب و ریزش سنگ در ارتفاعات را برای عصر جمعه تا صبح شنبه در استان پیش بینی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل هواشناسی مازندران، زمان فعالیت سامانه بارشی را از عصرفردا جمعه 26 آبان تا صبح شنبه 27 آبان 1402 در سطح استان (در مناطق جلگه ای تا میان بند نواحی مرکزی و شرقی استان) اعلام کرد.

براساس پیش بینی هواشناسی مازندران، نوع مخاطره سطح نارنجی را بارندگی (گاهی به صورت رگبار و رعد و برق)، وزش باد نسبتا ًشدید موقتی، کاهش دما و احتمال تگرگ خبرداد.

همچنین اثر مخاطره را آبگرفتگی معابر و جاری شدن روانآب، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، کاهش دید و اختلال در ترددهای جاده ای، مواج شدن دریا عنوان کرد.

هواشناسی مازندران به شهروندان و مسافرانی که قصد تردد جاده ای در استان را دارند توصیه کرد، احتیاط لازم در تردد جاده ای، عدم اسکان در کنار رودخانه‏ ها و پرهیز از صعود به ارتفاعات، مقاوم سازی سازه‏ های کم مقاوم و سایر اقدامات پیشگیرانه را لحاظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی مازندران

هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی مازندران