مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-28ورزشي

ارتقاء 10 پله ای کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی


معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ارتقاء 10 پله ای جایگاه کرمانشاه در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ارتقاء 10 پله ای جایگاه کرمانشاه در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی خبر داد.

فرهمند سال افزون، امروز(ششم آبان) در مراسم تجلیل از مدال آوران چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، اظهار کرد: این المپیاد در 29 رشته در بخش پسران و 23 رشته در بخش دختران با حضور 11 هزار و 500 ورزشکار 12 تا 16 ساله از سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: استان کرمانشاه در این دوره از المپیاد با 252 ورزشکار در قالب 22 تیم پسران و 16 تیم دختران شرکت کرد.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش و کوشش هیات های ورزشی، مربیان و ورزشکاران شرکت کننده، نمایندگان کرمانشاه توانستند 27 مدال رنگارنگ تیمی و انفرادی را برای استان کسب کنند.

وی ادامه داد: در دوره گذشته این رقابت ها کرمانشاه در جایگاه 23 کشور قرار داشت، اما در این رقابت ها با ارتقاء 10 پله ای به جایگاه یازدهم رسیدیم.

به گفته این مسئول، پس از گلستان با ارتقاء یازده پله ای، کرمانشاه با 10 پله ارتقاء دومین استان کشور بود که بالاترین ارتقاء جایگاه را نسبت به دوره گذشته بدست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء 10 پله ای کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

ارتقاء 10 پله ای کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی