مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 23:102023-10-28سياسي

برخورد قانونی با مدیرانی که در اجرای قانون جوانی جمعیت کوتاهی کنند


دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور از وضعیت موجود ابراز نگرانی کرد و گفت: موضوع جمعیت به یک چالش بزرگ تبدیل شده و با مدیران متخلف در این راستا برخورد می شود.

- ایسنا/کرمان دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور از وضعیت موجود ابراز نگرانی کرد و گفت: موضوع جمعیت به یک چالش بزرگ تبدیل شده و با مدیران متخلف در این راستا برخورد می شود.

  دکتر صالح قاسمی امروز، ششم آبان ماه در همایش تهدیدات در حوزه باروری و جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: موضوع جمعیت به یک چالش بزرگ در کشور تبدیل شده و اینکه تمام شاخص های جمعیت شناختی کشور رکورد حداقلی ثبت کردند که در طول تاریخ ایران بی سابقه بوده اند و جامعه نخبگان و عموم مردم باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی از قوانین جوانی جمعیت به عنوان یک اهرم در برخورد با کوتاهی ها نام برد و افزود: علی رغم اینکه کوتاهی ها و فرصت سوزی هایی که شده اما امروز یک قانون داریم بنام جوانی جمعیت که ذیل سیاست های کلی جمعیت تعریف می شود و علی رغم نقایص و اشکالاتی که دارد، قانون قابل دفاعی است و امروز همه ما باید در اجرای این قانون متفق القول باشیم.

مشاور رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در حوزه جمعیت با تبیین مزیت های قانون جوانی جمعیت گفت: این قانون که 73 ماده دارد باید به طور کامل اجرا شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با مدیرانی که در اجرای قانون جوانی جمعیت کوتاهی کنند

برخورد قانونی با مدیرانی که در اجرای قانون جوانی جمعیت کوتاهی کنند