مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-12سياسي

ثبت نامی های نهایی ششمین دوره خبرگان رهبری در استان سمنان


دبیر ستاد انتخابات استان سمنان شمار داوطلبان ثبت نامی ششمین مجلس خبرگان رهبری در این استان را پنج نفر اعلام کرد.

- ایسنا/سمنان دبیر ستاد انتخابات استان سمنان شمار داوطلبان ثبت نامی ششمین مجلس خبرگان رهبری در این استان را پنج نفر اعلام کرد.

حسین شجاعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مجموع پنج نفر از روحانیون برای تنها کرسی استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند.

وی با اشاره به پایان ثبت نام داوطلبان افزود: یک نفر از ثبت نام کنندگان این استان دارای سابقه نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است و مابقی چهره های جدیدی هستند که در صورت تاییدصلاحیت و اخذ آرا از مردم برای نخستین بار به این مجلس راه می یابند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه چهار نفر از داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان در استان سابقه داوطلبی دارند ادامه داد: تنها یک نفر از داوطلبان ثبت نامی این دوره فاقد سابقه داوطلبی در انتخابات است.

شجاعی با بیان اینکه هر پنج داوطلب متاهل هستند به وضعیت تحصیلی ثبت نام کنندگان از نظر تحصیلات حوزوی پرداخت و عنوان کرد: هر پنج داوطلب این دوره دارای سطح 4 حوزوی هستند.

وی به وضعیت تحصیلی ثبت نام کنندگان از نظر تحصیلات دانشگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: سه نفر از پنج داوطلب ثبت نامی این دوره نیز دارای مدرک دکترا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نامی های نهایی ششمین دوره خبرگان رهبری در استان سمنان

ثبت نامی های نهایی ششمین دوره خبرگان رهبری در استان سمنان