مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-08اقتصادي

برگزاری بزرگترین گردهمایی صنایع غذایی جهان در گلفود دبی با حضور برندهای برتر ایرانی


نمایشگاه بین المللی گلفود (anufacturing Gulfood) از سه شنبه 16 آبان 1402 با حضور برترین برندهای صنایع غذایی ایران به مدت سه روز در دبی برگزار می شود.

- نمایشگاه بین المللی گلفود (anufacturing Gulfood) از سه شنبه 16 آبان 1402 با حضور برترین برندهای صنایع غذایی ایران به مدت سه روز در دبی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورنیوز، رویداد گلفود دبی که بزرگترین گردهمایی سالانه موادغذایی، نوشیدنی و بسته بندی منطقه است، یکی از موثرترین نمایشگاه های صنعت غذایی و بزرگترین تجمع صنایع غذایی جهان به شمار می رود.

این رویداد بین المللی، هرسال متخصصان صنعت غذا، تولیدکنندگان، تامین کنندگان و خریداران را از سراسر جهان گرد هم می آورد تا آخرین فناوری ها، نوآوری ها، ماشین آلات و تجهیزات و ماشین آلات وابسته، همچنین جدید ترین دستاوردها در تولید و فرآوری را به نمایش بگذارند.

این گردهمایی علاوه بر نمایشگاه، شامل برگزاری سمینارهای تخصصی و کارگاه های جانبی نیز هست که در آن کارشناسان و متخصصان ذیربط مسائل و مشکلات پیش روی صنعت غذا را به صورت تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار داده و راهکارهای جامع را ارایه می نمایند.

هر ساله کشورهای صاحب نام در تولید و بسته بندی مواد غذایی همچون چین، آلمان، ایالت متحده آمریکا، ایران،فرانسه، ترکیه، ایتالیا، امارات متحده عربی، عربست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین گردهمایی صنایع غذایی جهان در گلفود دبی با حضور برندهای برتر ایرانی

برگزاری بزرگترین گردهمایی صنایع غذایی جهان در گلفود دبی با حضور برندهای برتر ایرانی