مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-15اجتماعي

خانواده و مدرسه نقش کلیدی در ترویج مطالعه در بین دانش آموزان دارند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد با اشاره به نقش مطالعه در موفقیت یک جامعه پویا، خانواده و مدرسه را در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین دانش آموزان دارای نقشی کلیدی خواند.

- ایسنا/یزد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد با اشاره به نقش مطالعه در موفقیت یک جامعه پویا، خانواده و مدرسه را در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین دانش آموزان دارای نقشی کلیدی خواند.

علیرضا قطب الدینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در آیین نواختن زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در سخنانی ضمن تبریک آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، به جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه اشاره و اظهار کرد: نیاز است با ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نسل جوان بتوانیم جامعه ای فرهنگی و ایرانی اسلامی را تربیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کتاب باید به عنوان یار و دوستی مهربان در کنار ما باشد که عطوفت و زندگی را در ما به صورت یک فرهنگ درآورد و این امر به یک خرد جمعی نیاز دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیان کرد: دین اسلام از ابتدا تاکنون بر علم آموزی و مطالعه تاکید داشته و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، یکی از مهم ترین اولویت های فرهنگی است که باید در شهرستان انجام شود.

وی با بیان اینکه خانواده و مدرسه نقش کلیدی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان دارند، افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده و مدرسه نقش کلیدی در ترویج مطالعه در بین دانش آموزان دارند

خانواده و مدرسه نقش کلیدی در ترویج مطالعه در بین دانش آموزان دارند