مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-02بين الملل

پالتیکو: نفس آمریکا از بیم حملات سایبری ایران در پی جنگ غزه در سینه حبس شده است


یک نشریه آمریکایی در گزارشی با اذعان با توانمندی های ایران در زمینه فعالیت های سایبری، مطرح کرد که در پی جنگ غزه، اف بی آی و نهادهای امنیت سایبری و زیرساختی آمریکا نگران حملات سایبری «گروه های هکری وابسته به ایران» به سازمان های دولتی و زیرساخت های مهم آمریکا هستند.

- یک نشریه آمریکایی در گزارشی با اذعان با توانمندی های ایران در زمینه فعالیت های سایبری، مطرح کرد که در پی جنگ غزه، اف بی آی و نهادهای امنیت سایبری و زیرساختی آمریکا نگران حملات سایبری گروه های هکری وابسته به ایران به سازمان های دولتی و زیرساخت های مهم آمریکا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت آمریکا در پی حمایت هایش از جنایت های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، آماده آماج حملات سایبری تلافی جویانه ایران می شود.

نشریه پالتیکو در این باره نوشت که مقامات رسمی آمریکایی با ادعای محتمل بودن این حملات از سوی هکرهای وابسته به ایران، می گویند فقط رژیم صهیونیستی هدف این حملات نخواهد بود و آمریکا و دیگر کشورهای حامی رژیم اشغالگر قدس نیز اهداف احتمالی این حملات هستند.

کریستوفر رای رییس اف بی آی در جلسه کمیته امنیت ملی و امور دولتی سنای آمریکا مدعی شد: می توان انتظار داشت که در صورت گسترش درگیری(جنگ غزه)، حملات سایبری به منافع و زیرساخت های مهم آمریکا که پیشتر شاهد بوده ایم توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتیکو: نفس آمریکا از بیم حملات سایبری ایران در پی جنگ غزه در سینه حبس شده است

پالتیکو: نفس آمریکا از بیم حملات سایبری ایران در پی جنگ غزه در سینه حبس شده است