مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-08اقتصادي

مدیریت، حلقه گم شده در حمل و نقل شهری یزد


امروزه سهولت استفاده از حمل و نقل خصوصی در شهر یزد بسیار بیشتر از حمل و نقل عمومی است و اصلاح این وضعیت نه تنها نیازمند حضور افرادی کاربلد در راس امور مربوطه است که باید اعتبارات شهری نیز به نحو قابل توجهی در جهت تسهیل استفاده از حمل و نقل عمومی سوق داده شود نه حمل و نقل خصوصی.

- ایسنا/یزد امروزه سهولت استفاده از حمل و نقل خصوصی در شهر یزد بسیار بیشتر از حمل و نقل عمومی است و اصلاح این وضعیت نه تنها نیازمند حضور افرادی کاربلد در راس امور مربوطه است که باید اعتبارات شهری نیز به نحو قابل توجهی در جهت تسهیل استفاده از حمل و نقل عمومی سوق داده شود نه حمل و نقل خصوصی.

در مقوله مدیریت حمل و نقل شهری دو سرفصل مهم وجود دارد، مدیریت عرضه حمل و نقل عمومی و شخصی و مدیریت تقاضا برای حمل و نقل عمومی و شخصی که در شهر یزد این دو موضوع مهم آموزش داده نشده و اموراتی که در دست انجام هست، مرتبا باعث کاهش تقاضا برای حمل و نقل عمومی و افزایش تقاضا برای حمل و نقل شخصی است.

از طرفی دیگر کیفیت و کمیت عرضه در حمل و نقل عمومی در حال کاهش است، لذا مردم ناخودآگاه به سمت استفاده از خودرو شخصی سوق داده می شوند.

به عنوان مثال اگر یک شخص بخواهد از پارکینگ منزل خود به پارکینگ محل کارش عزیمت کند، در صورتی که با همه معطلی در ترافیک، هزینه سوخت و معظلات دیگر، نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت، حلقه گم شده در حمل و نقل شهری یزد

مدیریت، حلقه گم شده در حمل و نقل شهری یزد