مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 18:002023-10-26اقتصادي

امضای قرارداد نهایی با هند در چابهار تا 2 هفته دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم عسکری نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در نشست خبری در مورد علت تأخیر در نهایی شدن قرارداد سرمایه گذاری هندی ها در بندر چابهار اظهار کرد: - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از امضای قرارداد نهایی با هندی ها تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم عسکری نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در نشست خبری در مورد علت تأخیر در نهایی شدن قرارداد سرمایه گذاری هندی ها در بندر چابهار اظهار کرد: علت تأخیر چند روزه در انعقاد قرارداد با هندی ها برگزاری مراسم دریانوردی در آن کشور بوده است و البته چند پیوست به قرارداد نهایی اضافه کردیم و اگر هندی ها موردی بر این پیوست ها نداشته باشد قرارداد نهایی تا دو هفته آینده منعقد می شود.

عسکری نسب افزود: تاکنون هندی ها به 20 میلیون دلار از سرمایه گذاری در بندر چابهار عمل کرده اند و مابقی را به امضای قرارداد بلندمدت متوسط کرده اند.

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است، گفت: در بندر شهید بهشتی در بخش ترانزیت به رشد 250 درصدی در 6 ماهه اول امسال رسیدیم و برای تخلیه بارگیری کانتینر از بندر شهید بهشتی تخفیفات و مشوق هایی در نظر گرفتیم و حتی تخفیفات صد درصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد نهایی با هند در چابهار تا 2 هفته دیگر

امضای قرارداد نهایی با هند در چابهار تا 2 هفته دیگر