مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-20سياسي

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور


22 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس روستاهای کم برخوردار به بهانه تفکیک جنسیتی تذکر کتبی دادند.

- 22 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس روستاهای کم برخوردار به بهانه تفکیک جنسیتی تذکر کتبی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه 29 آبان 1402 صحن مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به دستگاه های اجرایی توسط احمد نادری از اعضای هیئت رییسه مجلس به شرح زیر قرائت شد: تذکر محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت به همراه 41 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت معلمان و بازنشستگان.

تذکر محمدرضا احمدی تذکر به همراه 21 نفر از نمایندگان به رییس جمهور: ضرورت افزایش نظارت سازمان محیط زیست بر آلودگی رودخانه ها و احداث تصفیه خانه ها در شهرک های صنعتی.

همچنین تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام راه های مواصلاتی در نقاط بسیار حساس شهرستان های رشت و خمام.

تذکر احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس به همراه 14 نفر از نمایندگان به رییس جمهور: ضرورت اجرای طرح پل خلیج فارس جهت اتصال به شهرستان خمیر به جزیره قشم در استان هرمزگان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور