مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-18اجتماعي

برخط کار کردن تاکسی ها به منظور بالا بردن بهره وری


سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با فعالیت تاکسی ها در سرویس های تاکسی اینترنتی در صورت کمبود تاکسی در خط ها اظهار داشت: - رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: شهرداری تهران را موظف کرده ایم که سامانه برخط و یا همین تاکسی آنلاین را طراحی، پیاده سازی و اجرا کند، تا مردم بتوانند از طریق این سامانه تاکسی ها را فراخوان کنند.

سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با فعالیت تاکسی ها در سرویس های تاکسی اینترنتی در صورت کمبود تاکسی در خط ها اظهار داشت: تاکسی ها دو گروه هستند، تاکسی های خطی که باید در خط خودشان کار کنند و خروج آن ها از خط منوط بر اجازه تشکیلات و سازمانی است که برای آن ها گذاشته ایم.

وی افزود: تقاضا برای برخی از خطوط فقط اول صبح و آخر وقت است و تاکسی رانان می توانند در بین روز با اجازه ی مدیران خطوط در جای دیگری فعالیت کنند.

چراکه نمیتوانیم به یک راننده تاکسی بگوییم درحالی که در یک خط مسافری نیست بیکار بنشینید.

تشکری هاشمی بیان داشت:، اما تاکسی ها گردشی، همین الان هم به این صورت هستند که خودشان در سطح شهر به دنبال مسافر می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخط کار کردن تاکسی ها به منظور بالا بردن بهره وری

برخط کار کردن تاکسی ها به منظور بالا بردن بهره وری