مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-11بين الملل

کرملین: تحریم های غربی ها به ضرر خودشان تمام شد


سخنگوی کرملین تاکید کرد، تحریم های ضد روسی غرب تاثیر زیانبار معکوسی بر اعمال کنندگان این تحریم ها گذاشته و منجر به این شده که روسیه صنایع خودش را توسعه دهد.

- سخنگوی کرملین تاکید کرد، تحریم های ضد روسی غرب تاثیر زیانبار معکوسی بر اعمال کنندگان این تحریم ها گذاشته و منجر به این شده که روسیه صنایع خودش را توسعه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد: بسیاری درک کرده اند و برایشان روشن شده که در درجه نخست، تحریم ها به ضرر اعمال کنندگان آنها اثر گذاشته و در درجه دوم نیز آنقدر که تصور می شد دردناک نبودند و ما را به سمت تقویت پتانسیلهای خودمان هدایت کردند.

این سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه این اظهار نظر را در پاسخ به پرسشی درباره قطعنامه تصویب شده در روز پنجشنبه از سوی پارلمان اروپا مطرح کرد؛ قطعنامه ای که موضوعش وضع تحریم های شدیدتر علیه مسکو بود اما در عین حال با توقیف دارایی های شخصی روس ها همچون خودروهای شخصی آنها مخالفت و استدلال کرد: تشدید این تدابیر تا این میزان بی اعتبار کننده هدف و ابزار تحریم ها است.

اوایل هفته جاری، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد، شرکت های حوزه اتحادیه اروپا به دلیل تحریم هایی که این قاره به بهانه جنگ در اوکراین اعمال کرد، متحمل دست کم 250 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: تحریم های غربی ها به ضرر خودشان تمام شد

کرملین: تحریم های غربی ها به ضرر خودشان تمام شد