مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 18:152023-10-26سياسي

حدادعادل: در کادرسازی و تشکیلات سازی ضعیف کار کرده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حدادعادل، رییس پیشین مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش مجمع بیداری نیرو های انقلاب که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، - رییس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی گفت: ضرورت کار تشکیلاتی و سیاسی حقیقتی مهم است که پس از انقلاب اسلامی از حیث ایجاد تشکیلات سراسری کشوری به اندازه لازم رشد نکرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حدادعادل، رییس پیشین مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش مجمع بیداری نیرو های انقلاب که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: این روز ها بحث فلسطین و غزه مطرح است؛ درباره این دو سخن بسیار می توان گفت و پیش بینی جنگ فعلی هم آسان نیست و امیدواریم به نفع اسلام و فلسطین تمام شود، چرا که آثار آن تعیین کننده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حملات اسراییل به نوار غزه، گفت: آنچه امروز در غزه رخ می دهد، یک فایده مهم دارد که چهره واقعی و بی نقاب غرب را به رهبری آمریکا به مردم جهان و ایران نشان داد.

وی ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی در سال 1398 خیلی ها را بیدار کرد و وقایع امروز غزه خیلی های دیگر را بیدار می کند و آثار مهمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: در کادرسازی و تشکیلات سازی ضعیف کار کرده ایم

حدادعادل: در کادرسازی و تشکیلات سازی ضعیف کار کرده ایم