مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-18سياسي

خون پاک کودکان غزه پیام مظلومیت فلسطین را به گوش دنیا رساند


رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت آزادی قدس شریف گفت: فریاد مظلومیت فلسطین پس از 75 سال با خون پاک کودکان مظلوم غزه به کل دنیا مخابره شد و مردم دنیا جنایات صهیونیست ها را دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت آزادی قدس شریف، در حاشیه راهپیمایی مردم شهرستان فردیس که  در حمایت از کودکان غزه  برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوارغزه، اظهار کرد: امروز جهانیان جنایات رژیم صهیونیستی را با کشتار بیش از 6 هزار کودک و 3 هزار زن بی گناه در غزه  دیدند.

این جنایات 75 سال است که شکل گرفته و از زمان غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی با کمک انگلیس جنایتکار و پشتیبانی  آمریکای جهانخوار  همچنان ادامه دارد.

  وی آمریکا را مسبب جنایات صهیونیست ها در غزه دانست و افزود: امروز زنان و کودکان بی گناه غزه با مهمات و بمب های آمریکا کشته میشوند و بانی اصلی این جنایات آمریکای جنایتکار است.

  فلاحی با بیان اینکه  از همان ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی کابینه رژیم صهیونیستی از هم پاشید، گفت: به تعبیر مقام معظم  رهبری از همان ساعات اولیه طوفان الاقصی سازه های رژیم صهیونیستی از هم پاشیده و جمع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون پاک کودکان غزه پیام مظلومیت فلسطین را به گوش دنیا رساند

خون پاک کودکان غزه پیام مظلومیت فلسطین را به گوش دنیا رساند