مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-18اجتماعي

ادامه بارندگی های در خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه های پیشیبابی هواشناسی برای امروز در نیمه شرقی همچنان در شهرستان های نهبندان و سربیشه درمیان و حاجی آباد بارش پراکنده پیش بینی می شود.

- فاطمه زارعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش های خوب و مناسبی در استان به ویژه در نیمه شرقی و جنوب خراسان جنوبی بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش های گزارش شده طی 24 ساعت گذشته در استان از ایستگاه خلف به میزان 11 میلی متر بوده است، تصریح کرد: همچنین ایستگاه اسفزار 10 میلی متر، کفاز و چاه دراز 8 میلی متر، نهبندان و ابراهیمی 6 میلی متر، کلاته گاویچ و گزیک 5 میلی متر، قدمگاه، دستگرد، درمیان 4 میلی متر، خنگ، ماه میلان، چاهداشی، حسین آباد، اسدیه، آلنگ، طبس و درح 3 میلی متر، حاجی آباد، زهان، آویز، ماهیرود، آتشکده، میغان، فتح آباد فردوس، باغستان و خضری دو میلی متر، سرایان، سربیشه، ایستگاه فرودگاه بیرجند و خوسف یک میلی متر بارش را ثبت کرده اند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از ادامه بارش ها در استان برای امروز خبر داد و افزود: با توجه به الگوی نقشه های پیشیبابی هواشناسی برای امروز در نیمه شرقی کماکان در شهرستان های نهبندان و سربیشه درمیان و حاجی آباد بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارندگی های در خراسان جنوبی

ادامه بارندگی های در خراسان جنوبی