مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-20بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی یک مدرسه دیگر را در غزه هدف حمله قرار داد


ارتش رژیم صهیونیستی که روز شنبه با حمله به یک مدرسه در نوار غزه ده ها فلسطینی را به شهادت رسانده بود، بار دیگر یک مدرسه فلسطینی را هدف حمله قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری فلسطین (وفا)، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر داد ارتش رژیم اسراییل مدرسه ای متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را در نوار غزه هدف قرار دادند.

وفا اشاره کرد در پی حمله به این مدرسه که صدها آواره فلسطینی به آن پناه برده بودند، 12 فلسطینی به شهادت رسیده اند و ده ها نفر دیگر مجروح شده اند.

منابع محلی به وفا خبر دادند ارتش رژیم صهیونیستی این مدرسه را که در بلوک 12 اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه واقع بوده، با گلوله تانک هدف قرار داده است.

طبق گفته این منابع، حدود 2 هزار آواره فلسطینی در این مدرسه اسکان داشتند که به صورت مرحله ای طی روزهای گذشته به این مدرسه آمده بودند.

این حمله در حالی انجام شده است که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز مدرسه الفاخوره را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار داده بود که در پی آن بیش از 100 فلسطینی به شهادت رسیدند.

این حمله ارتش رژیم صهیونیستی با واکنش شدید برخی کشورهای اسلامی مواجه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی یک مدرسه دیگر را در غزه هدف حمله قرار داد

ارتش رژیم صهیونیستی یک مدرسه دیگر را در غزه هدف حمله قرار داد