مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-18دانش

گفت وگوهای علمی در دانشگاه ها عامل محرک تحول علوم انسانی است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به شکل دهی بر مباحثات و گفت وگوهای علمی در دانشگاه ها به عنوان عوامل محرک در تحول علوم انسانی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با مدیر و تعدادی اعضا هیات امنای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم به تبیین تلاش های این شورا در ارتقاء و تحول علوم انسانی با رویکرد اسلامی و زحمات مسئولین مربوطه پرداخت و اظهار داشت: سی سال پیش مرحوم علّامه مصباح به این موضوع توجه داشت و به نوعی فناوری نرم اسلامی سازی علوم انسانی را پایه ریزی کرد.

وی به نقش اساتید و پژوهشگران در شکل دهی به مباحثات و گفتگوهای علمی در دانشگاه ها به عنوان عوامل محرک در تحول علوم انسانی تأکید کرد و خواستار تقویت این نوع از مباحثات شد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار توجه بیشتر شورا به اسلامی شدن علوم انسانی شد و گفت: توجه شورا به الزامات اسلامی شدن علوم انسانی اهمیت دارد و در صورت ارائه به دانشگاه ها نسبت به آن تفکر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوهای علمی در دانشگاه ها عامل محرک تحول علوم انسانی است

گفت وگوهای علمی در دانشگاه ها عامل محرک تحول علوم انسانی است