مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-16فرهنگي

دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و سنتی با 110 هنرمند افتتاح شد


آیین گشایش دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور گسترده هنرمندان در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

- آیین گشایش دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور گسترده هنرمندان در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه از امروز پنجشنبه، 25 آبان تا شنبه، 4 آذر در فرهنگسرای نیاوران دایر و بازدید از آن از ساعت 10 صبح تا 6 عصر برای عموم مردم آزاد است.

سید عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و رییس نمایشگاه در سخنانی گفت: خوشحالم که پس از دوران کرونایی موفق شدیم دومین نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت را برپا کنیم.

اعتماد و حمایت جدی هنرمندان پیشکسوت از متولیان موسسه سبب شده که برای دومین مرتبه بتوانیم با این کمیت و کیفیت نمایشگاهی را شکل بدهیم که 110 هنرمند با بیش از 200 اثر در آن حضور داشته باشند.

رییس نمایشگاه خاطرنشان کرد: بسیاری از شما به دلیل جایگاه خاص هنری کمتر تمایل به حضور در نمایشگاه گروهی دارید و می دانیم بعضا با چه وسواسی آثارتان را به گالری ها میسپارید ولی به یکباره و در فرصت بسیار کوتاه آمادگی خود را برای شرکت در این نمایشگاه اعلام می کنید و این نشان از اعتماد و محبت شما به موسسه هنرمندان پیشکسوت دارد و با هیچ زبانی قادر به تشکر نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و سنتی با 110 هنرمند افتتاح شد

دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و سنتی با 110 هنرمند افتتاح شد