مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-19سياسي

ریش سفیدان نقش بسزایی در کاهش التهابات در سیستان وبلوچستان است


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در جریانات اغتشاشات پیش آمده استان، مردم و ریش سفیدان نقش مهمی در کاهش التهابات داشته اند که جای تقدیر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در اولین اجلاسیه مردمی سازی دولت در سیستان وبلوچستان که در تالار زاهدان برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه احوال سیستان وبلوچستان رو به بهبود است که مهمترین دلیل این حال خوش نیز پایبندی مردم به اعتقادات دیرینه و سنت های مردم داری است.

وی افزود: در این استان علما، ریش سفیدان و بزرگان شیعه و سنی همواره در کنار دولت و به فکر مردم بوده اند و همین مسأله موجب شده که مورد وثوق و اعتماد جوانان بوده و هستند و در عرصه های حساس استان نیز منشا اثرات خیر زیادی شده اند.

به گفته شریفی؛ در جریانات اغتشاشات پیش آمده استان، مردم و ریش سفیدان نقش مهمی در کاهش التهابات داشته اند که جای تقدیر دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز مردم سیستان وبلوچستان پیام خدمت بی منت را از خادمان خود در دولت دریافت کرده و به آنها اعتماد کرده اند و این امر وظیفه مدیران دولتی را سنگین تر کرده و مکلف هستند تا به فرآیند خدمت رسانی خود به مردم، عمق و سرعت و قوت ببخشند.

به گفته شریفی؛  سیستان وبلوچستان استان تهدیدات و فرصت های متنوع است که باید فرصت ها را در راستای پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریش سفیدان نقش بسزایی در کاهش التهابات در سیستان وبلوچستان است

ریش سفیدان نقش بسزایی در کاهش التهابات در سیستان وبلوچستان است