مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-18اقتصادي

راه اندازی اولین کارخانه نوآوری طرح های پیشران صنعت برق


در راستای برنامه تحولی توسعه فناوری و تجاری سازی اقلام راهبردی صنعت برق با همکاری و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت مادر تخصصی ساتکاب و هلدینگ های وب، - تفاهم نامه همکاری با هدف حمایت از راه اندازی کارخانه نوآوری طرح های پیشران صنعت برق امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی این صنعت، و با حضور سیدمحمدجواد صدری مهر؛ مدیرکل توسعه زیرساخت های زیست بوم نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری، داوود عابدی؛ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) و سید ایمان میری؛ مدیرعامل هلدینگ داده گستر عصر نوین (های وب) برگزار شد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی کارخانه نوآوری ساتکاب با سرمایه گذاری بیش از 3 هزار میلیارد ریال به مساحت 2000 مترمربع در راستای پیشبرد اهداف وزارت نیرو در صنعت برق و به خصوص در حوزه هوش مصنوعی است.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، حمایت از بومی سازی و تولید بار اول محصولات فناورانه، کمک به تأمین مالی فعالیت های کارآفرینانه، حمایت از شرکت های دانش بنیان هوش مصنوعی در مناطق محروم و کمک به اشتغال زایی در این مناطق از طریق ایده شرکت داری، توسعه و ترویج فرهنگ نوآوری، ایجاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین کارخانه نوآوری طرح های پیشران صنعت برق

راه اندازی اولین کارخانه نوآوری طرح های پیشران صنعت برق