مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:112023-11-19پزشكي

مرکز شهر میناب؛ میزبان سی و هشتمین اردوی جهادی پزشکی قرارگاه مردم+عکس


گروه پزشکی قرارگاه مردم، از مجموعه های مردم نهاد فعال هرمزگان است که منحصرا در هرمزگان و در استانداری هرمزگان فعالیت میکند و این روزها در عرصه خدمت به مردم هرمزگان خوش می درخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، محمدرضا مهری سرپرست قرارگاه مردم در مورد برگزاری این اردو گفت: این گروه جهادی 40نفره، شامل پزشکان متخصص و دندانپزشکی بود که بهمراه امکانات تشخیصی پیشرفته و کامل، از قبیل مطب های سیار دندانپزشکی، دستگاههای پیشرفته سونوگرافی، اسلیت لامپ چشم پزشکی و کلیه تجهیزات در میناب حضور پیدا کرد و در رشته های چشم پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، جراحی، داخلی، گوش و حلق و بینی، کودکان ، زنان و زایمان، مامایی، تغذیه و البته دندانپزشکی در کنار مردم بود و در اقامت 48 ساعته خود در مدرسه شاهد این شهر، در روزهای پنجشنبه و جمعه 25و26 آبان ماه، در دو شیفت صبح و عصر خدمات رایگان ارائه کرد.

دکتر مهری از زحمات فرماندار و بخشدار و مدیر درمان میناب بجهت میزبانی فاخر از پزشکان میهمان و تدارک فضای مطلوب تشکر کرد و از رضایت مردم و پزشکان  بعد از برگزاری این اردو خبر داد.

  وی افزود در پایان این برنامه بر اساس مستندات الکترونیک، بیش از 3 هزار خدمت تخصصی به مردم ارائه شده به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدانی خبرنگار فارس، در چهره تک تک مراجعه کنندگان بعد از استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شهر میناب؛ میزبان سی و هشتمین اردوی جهادی پزشکی قرارگاه مردم+عکس

مرکز شهر میناب؛ میزبان سی و هشتمین اردوی جهادی پزشکی قرارگاه مردم+عکس